A friday night with Telia...
I en värld där konkurrensen styr måste vi som vill överleva tassa på tå. Vi måste gå till service inriktade ytterligheter & helt enkelt vara smartare än vad vi vill. Kunden har aldrig haft så rätt som nu och besitter samma makt som arbetsgivaren. Vi och de kan välja och vraka. Skillnaden mellan säljaren och konsumenten är så finkänslig att vi ibland glömmer av vem som är vem. Rollerna överträder varandra och man blir lätt både utmattad och förlamad samt frustrerad..
Jag älskar till exempel att handla på nätet & brukar vara super nöjd med alla leveranser. Jag har förstått att de flesta som startar en sådan verksamhet lägger stor vikt vid att vara service minded. Samt snabba. Ibland hinner man inte trycka på skicka förrän avin ligger i brevlådan.
Men så då och då stöter man på företag som bara vägrar att känna sig besegrade av dina önskemål eller inköp.
Ta tex baresso.se, skönhets sight med bla mina favorit produkter TIGI samt Sebastian Trucco. Vid sista beställningen dyker inte varona upp på flera veckor trots order bekräftelse...När jag ringer så blir jag både oförskämt och otrevligt bemött. Och inte bara det jäkligt bort glömd!!! Ger det ett andra försök och suck...Vilka Idioter...Hämnden är ljuv och jag uppmuntrar INGEN att handla hos BARESSO!!!
Nästa pucko leverantör heter Telia & för inkoplling av digital tv genom Telia, Vad du än gör RING INTE DERAS SUPPORT!! Ring din gammelmormor, det går både fortare och du får mer hjälp.
Tänker också ge en känga till uteungar.se som hänger fast vid frakt kostnaden på 49 kr men samtidigt förlorar en kund...forever. Jackan från Didriksson blev köpt hos minishop istället.
Whatever...Dont spend a friday night with Telia ...It might drive you crazy,,,