Jag vill bli spinninginstruktör..!

Eller förresten jag vill bo på en spinning cykel, ha spinning skor som enda val och alltid vara vadderad i rumpan. Gott! Jag vill att svetten skall lacka och att hjärtat slå...DUNK DUNK DUNK..
Endorfinerna sprutar ut i kroppen och man vill hoppa på cykeln. En sån JÄKLA kick!

Samtidigt som jag helt knallröd skumpar rumpan på cykeln, gastar den HYSTERISKT roliga och energigivande instruktören Christos ut en ngt otippad allsångsövning. Kolla pulsen! shit den går upp mot rött & endorfinkicken är fulländad! No more sex! Only Spinning!

Jag skall bli instruktör. Jag är såld på cyklar, svett och gemenskap. Jag är såld på min egen hälsa och min allt fastare bakdel.

Hallelujah!

På lördag skall jag försöka komma med i Rosa bandet spinning på Gymnasium. 100 kronor, en timma, lite vilja och ett bidrag till ngt vettigt.

Spining, spinnnig och spinning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0