Om man inte vill...

Om man inte känner för ngt eller rent av är så obstinat barnslig att man ABSOLUT inte vill göra ngt. Så kan man alltid skaffa en blogg. I bloggen kan man skriva av det man känner och det man tycker. I själva texten kan man psedonyma personen eller själva händelsen såpass mkt att ingen egentligen känner igen vare sig eller det.Eller så väljer man som jag att vara AP ärlig och sedan riskera att bli lynchad...

Har ju tidigare bloggat om missnöjet gentemot min biologiska far, han läser ju dock inte min blogg, så det har ju haft sådär effekt... Nu funkar jag så att när det slår över med för mkt arga tankar så sprutar orden ut i den ordning som funkar just då...Inte alltid så super smart. MIn äldsta dotter fick i förrgår bevittna just den ordbajsingen. IN TOTAL CHOCK! Nåväl, reaktionen från sjörövarfabbe var över förväntan och han har verkligen skärpt till sig.

Nu har jag bara ngr moment kvar i min skalle som skaver mot argdelen av hjärnan. Mitt stressforum!
Två olika delar av mig som inte kommer överens..Alls! Jag den ena delen som gillar action och älskar när saker och ting sker i hög hastighet. Som spinning och projektledning i kris.
 Den andra delen skriker inombords och ber snällt att jag skall satsa på lung, och ro, och lung = typ Yoga.. När den delen inte får som den vill kommer mindre sexiga egenskaper och tar över. FULLSTÄNDIGT. Jag blir en urusel förälder, ett hemskt ligg ( saknar lust) , en oorganiserad projektledare och blir väldigt ful i mun.. Samtliga av dessa egenskaper drabbar människor jag älskar. De andra symptomen såsom värk ihela kroppen, hjärtklappning,ångest och myrkrypningar...de drabbar bara mig.

Skam den som ger sig dock. Är jäkligt bestämd på att inget skall ta över. Jag bestämmer och skall ha kontroll. Över mig, den tönt jag blir när stressen tar över och de outhärdliga stunder när kroppen mår skit...
familj.
I kväll blir det ialla fall tacos med de stora männen och deras härligt leende fruar, deras goa kids och hela min familj. Ingen a la carte, inga silver bestick. Bara Tacos!!!


Tacos med kycklingfyllningTacopajTacosallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0