Pulvrigt värre...

I 5 hela dagar har jag nu levt på ett rosafärgat pulver från Nutrilett. Det är hundradetjusjunde gången jag utsätter mig för en helvetisk diet. PUST SUCK STÖN..Att man aldrig lär sig. Förra lördagen hade vi smalt besök & mellan tuggorna av chips gav jag mig själv ett löfte. På måndag skall bilringarna bort! PUNKT SLUT!

Jag kan vara mkt bestämd, fast lika jäkla obestämd. Väger lika på de punkterna ungefär. Nåväl, nu är det lördag och jag har endast ballat ur på två RIKTIGA måltider. För visst är det så att händelser i livet hela tiden är det som verkligen frestar. I går kväll anlände mina två halvsystrar (japp sjörövarfabbes sndra barn) och för att frigöra spänningar bjöd jag på vin. Hann knappt svälja en klunk förrän jag glatt svept i mig en ny.

Vid tystnader åt jag chips och när jag talade drack jag vin. Riktigt Nice! Att ha dem här och att balla ur.

I morse var jag dock på det igen och avstod en frukost från himmelriket. Måste ju imponera på syrrorna och hade 5 olika brödsorter och 10 olika pålägg...

 

Jag surplade pulver både då och just nu till lunch, fast ikväll blir det festdukat med Riktigt mat och det skall jag njuta av på riktigt!

 

 

Ha en goooo helg allasammans Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0