Bloggämnen slut...

I flera dagar nu har intresset för att skriva i min blogg legat nere. I ett desperat försök tänkte jag gå över från blogg.se till metros blogg. Tänkte att ombyte kanske förnöjer.
Då jag sen i januari knepat och knåpat med diverse stilmallar här blev jag till en början postivt överraskad över möjligheterna med Metro.....


 Tre timmar senare insåg jag att det inte var ett dyft kuligare att blogga där heller.

Jag skulle faktiskt vilja rikta min blogg och hitta ett ämne kärare än livet. Så jag satte mig ned och gjorde en
I like the most lista...


1. Mina två Underbara Ungar..
2. Min sambo
3. Min mamma och min mormor och min lillebror...(ser den bloggen framför mig)
4. Sex...(fanns alldeles för många konkurrenter med bristande hjärnceller)
5. Min hund, min kanin, min öh hamster

Ingen av dessa känns ändå tillräckligt intressant för ngn läsare att bry sig om.
Jag har vid åtskilliga tillfällen gnällt över detta och inser att jag kanske skall bli en gnäll bloggare istället.
Som liksom helt "alexschulmanaktigt" bara spyr galla över allt. Det finns ju mycket skit därute.



1. Vädret till exempel..
2. Dåliga politiker
3. Kvinnor som måste se ut som de vill ge ngn en avsugning ...varje dag. Som Anna Anka tex...
5. Män som inte gillar "skogaholmstjejer", dvs killen som själv tycker att han är "So god dam Hot", att han kan nocha kvinnor som gillar att äta limpmackor på kvällen. För att han är rädd att de blir tjocka!

Fast å andra sidan finns det ju så mycket underbart där ute också... Som en september dag i Oxsjön.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0