Dagens Outfit(t)..

Dagen till ära har jag klätt mig i stenkastar kläder...( blir jag inte bombad nu så vetifasen) ..EU toppmötet är på ingående och vår Internationella chef i Götet är själaglad enligt DN..-"- Nu ser vi fram emot att få arrangera bra och minnesvärda möten, som kommer att ge Göteborg en hel del exponering i utländska medier.


Öhhhhh.. Än det vi hade sist eller vad menar han? Som tur är kommer försvarsministrarna hit och med tanke på deras titel borde kanske de ta emot om nu man skulle dra sjalen över huvudet och kasta lite sten.
Smart nog verkar de hålla till på Hisingsidan och Avenyn kanske kommer att klara sig från vandaler.
Risknivån är tämligen låg, då den interantionella medverkan utesluten denna gången. Fast ha ha ha då kände de inte till PMS Katja...



I samma inlägg tänker jag också kasta en känga på Lancôme som besämt sig för att dumpa min Favorit mascara Fatale...Jag kanske kastar sten på dem också:) Nu blev jag istället på lurad en Helena Rubenstein som var lika dyr som Guld. Lucky me som snart skall få testa på och marknadsföra extra fransar hos Lotta på Pro Clinic i Billdal. Återkommer såklart med bild på nya Bambi.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0