Jag vill ha en egen måne...

Funderar på att spara ihop till en egen måne som jag klyschigt nog kan åka till, där jag kan stanna tills allt har ordnat sig.
Tänkte kalla den för sur landet...Om jag fick en egen måne, så skulle jag ta med mitt usla humör, min allt för stora röv, mitt oborstade språk och mina obstinata åsikter. Jag skulle hoppa i en rymddräkt bortom det senaste modet, utan prislappar kring tusenlapparna & verkligen utan ett känt varumärke. Icke åtsittande ngnstans!!!!

Jag skulle sväva fritt utan make up och låta håret få en utväxt likt jesus skägg... Jag skulle låta kroppen följa tyngdlösheten med en ny kärlek och plötsligt älska varje liten valk.  Ingen skulle stötas av min oförskämdhet & inga som helst konflikter skulle uppstå. Det mest dramatiska varje dag skulle bestå av jakten på flygande köttbullar och krampaktiga försök att skölja munnen efter tandborstning.

Sen efter ett tag skulle jag landa med stor uppståndelse och inta mitt ljuva jag & låta mina nära och kära njuta av den empatiska och kärleksfulla mer charmiga Katja.

Ja, jag är så förbannat trött på att förvandlas till fröken outhärdlig och har nu äntligen fått gehör inom läkarvården. Om jag så skall bli den sista att bli botad från PMS så tänker jag ta mig fn aldrig sluta försöka...
Goda råd om än anonyma är såååå välkomna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0