Söndags mys..

Hur omysig och mysig är egentligen en söndag? Är det veckans mest innehållsrika & kreativa dag eller är den  helt utan agenda? Flummigt och lummigt, tidslöst och slött.Skönt och stressigt men coolt på samma gång.
Jag har i alla fall förutom att damma av en veckas levande, kastat ut ytterligare Ilandsbekymmer varit och hälsat på min lilla goa mormor. Hon som för bara ngr veckor sedan låg med skyhög sänka och blodförgiftning. Eftersom hon är 85 år & lite skruttig trodde vi aldrig att hon skulle komma tillbaka. Min mormor rockar fett, lika fett som Mikkey Dee som ju fick lämna djungeln och lämna plats för våra Sveriges bästaste B-kändisar.

Jag var på fest och drack rosé vilket gjorde att jag inte kunde påverka. Men jag är i alla fall glad att beroendet av programmet inte helt dragit över vårt sociala liv. I dag är det istället dags för Ensam mamma som söker och man funderar verkligen på om det skulle vara ett alternativ om man blev singel..?
 
Bankrånarna verkar i alla fall..God bless.. vara på väg mot säkert förvar och efter ngr dygn av james bond liv kanske det kan bli skönt med lite söndags mys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0