Självinsikt...inget för Hollywoodsvenskar(or)

Efter åtskilliga rubriker kring "Gunilla" i säsongens Hollywoodfruar, faller jag för frestelsen att se vem hon är. Efter 2 minuter inser jag främst att hon total saknar självinsikt. Människan framstår som komplett galen & man blir snabbt illamående.Att Gunilla är ensamstående mamma är ingen gåta och hade hennes dotter kunnat välja en annan mamma hade hon troligtvis gjort det. Det stackars barnet har dock inget att välja på och är fast i klorna på en hollywood kärring! Mina djupa funderingar kring egna förvirrade egenskaper blåser bort blixtfort och jag känner mig som Jungfru Maria. Man undrar ju hur hon reagerar när hon i efterhand  man ser sina avsnitt ? Eller är det så att dålig självinsikt även ger  dålig syn. Hörseln blir då verkligen inte sämre!!! Mina nyligen inspelade 2 sek of fame är så Göteborska att jag hellre håller för öronen än blundar. Dessutom har de klippt bort 99,9% av alla vettiga saker jag lyckades klämma ur mig...HUMF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0